Шкільний фестиваль «STEM-освіта 2018»
Уже вдруге в цьому навчальному році в нашій школі відбувся день науки - шкільний фестиваль «STEM-освіта 2018». Даний захід проводився з метою популяризації математичних та природничих наук. Протягом декількох тижнів відбувалася підготовка до заходу. Свої теоретичні знання учні втілювали в прилади, моделі та досліди. Вони розробили свої проекти, отримали результат та захистили проекти під час проведення заходу. Даний захід спонукав учнів до пошукової діяльності. В школярів розвивалась мотивація та пізнавальні навички.
Шкільний фестиваль складався з двох частин:
- Демонстрація приладів, дослідів, проектів.
- Підсумкова конференція НУТ «Пошук».
Перша частина заходу відбувалася на шкільному подвір’ї школи.
Учні 9 класу під керівництвом вчителя хімії Саєнко С.А. представляли результати роботи над STEM-проектом «Жива та мертва вода: цілюща сила йонів». Був представлений прилад для проведення електролізу води, виготовлений учнями, зразки добутої «живої» та «мертвої» води (вода з лужною та кислою реакцією) та пророщені зерна пшениці, які поливали «живою» та «мертвою» водою. Діти дізналися, що «Живу» та «мертву» воду можна використовувати навіть з лікувальною метою.
Учні 8 класу демонстрували дослід «Безбарвні фарби». Прямо на очах учнів білі паперові квіти перетворювались на яскраво-малинові і знову на білі під дією «безбарвних фарб». Також учні 8-Б класу провели майстер-клас по виготовленню моделей молекул речовин з пластиліну. Бажаючих самостійно зробити моделі молекул відомих речовин – води, вуглекислого газу, спирту, метану, ацетону, оцтової кислоти за представленими зразками виявилося багато.
Під керівництвом вчителя біології Мацюти І.В. для участі у фестивалі учні представили самостійно виготовлені муляжі кісток, барабанної перетинки та навіть муляж дихальної системи. З цікавістю охочі учні розглянути під мікроскопом будову кровоносних та нервових клітин людини.
В першій частині шкільного фестивалю «STEM-освіта 2018» під керівництвом вчителів математики Семенова К.В., Вовнянко О.Я. математику представляли учні 8-А класу Ярошак А, Гурмаза М, які показали практичне застосування математичних знань в побуті та повсякденному житті (обклеювання шпалер та укладення ламінату), а саме: учні запропонували всім бажаючим здійснити розрахунок кількості рулонів шпалер та метражу ламінату для проведення ремонту кімнати з певною площиною приміщення.
Також були представлені моделі геометричних фігур в техніці орігамі, яке дозволяє забезпечити розв’язування задач на уроках геометрії методом згинання паперу, створивши образну наочну модель евклідової геометрії.
Під керівництвом вчителя фізики та природознавства Ісаєнко Н.І на шкільному фестивалі «STEM-освіта-2018» учні 5-9 класів представили наступні роботи з природознавства, фізики і астрономії:
Макети екосистем - 5-А клас – Курдова С. , Лещенко І., Стахорський Р., Трохименко М., Коломійчук К.
Макет «Планета Земля – середовище життя організмів» – 5-А клас - Баца О., Старчеус С., Вільхова Т., Шапотюк М.
Модель Сонячної системи – 5-Б клас - Литовченко Н., Горновська Ю.
Досліди з фізики демонстрували учні:
6 клас – Колісниченко Б. «Механічний вентилятор», Васін А. та Банащук Є. «Механічний робот»
7 клас - Радутний Д. підтвердження закона Архімеда, Гавловська Д. «Закон збереження механічної енергії»,
9 клас – Яновський В., Білоножко М. продемонстрували дослід, який підтверджує залежність електричного опору від температури, дослід з теми «Тиск твердих тіл», «Електризація тіл».
Активну участь в фестивалі взяли учні початкової школи, які проводили досліди та демонстрували прилади, виготовлені з допомогою батьків та вчителів.
Учні 2 класу запросили переглянути сонячні годинники, які виготовили учні класу, та продемонстрували досліди, які проходили під гаслом «Вода – це ми». Учні дізналися більше інформації про властивості води та повітря, самостійно проводили досліди та навчилися як без годинника визначати час.
Цікаві роботи виготовили учні 3-А класу: «Двигун Стірлінга» (Бережецька Анастасія та Бережецька Анна), «Розумний Будиночок» (Атамась Михайло) та композиція «Космічні Фантазії»(Фадейчук Руслан).
Учні 4-Б класу за допомогою деталей конструктора створили фігури різної форми та величини, пов’язавши гру з математикою. Учні 3-Б класу продемонстрували результат вегетаційного розмноження рослини з листка та результат дослідження під час вирощування рослини в різних умовах.
Учні 4-А класу показали досліди з використанням води, олії, змогли показати вплив щільності та взаємодію речовин при їх змішуванні.
Учні 1 класів продемонстрували створені з конструктора зірколіти, швидкісні машини, телескоп. Найбільше зацікавила учнів школи «ньютонівська рідина» і кожен хотів перевірити її властивості особисто.
Коментарi