/Files/images/IMGP4858.JPG

Тиждень англійської мови

Підвищення освітнього рівня і якості володіння англійською мовою, розвиток творчої активності учнів, активізація всіх форм позакласної роботи, підвищення інтересу до мови, розвиток загального кругозору, підвищення культурного рівня – мета проведення тижня англійської мови у школі. Кожного року тиждень іноземної мови показує, що інтерес до вивчення англійської мови учнями нашої школи не знижується. Всі класи із задоволенням беруть участь у заходах. Предметний тиждень має велике загальноосвітнє,виховне та розвиваюче значення. Він не тільки поглиблює й розширює культурологічний кругозір школярів, але й сприяє розвитку їхньої творчої активності, естетичних смаків і, як наслідок ,підвищує мотивацію до вивчення мови і культури іншої країни.

Тиждень англійської мови в Миколаївській ЗОШ №47 проходив з 8 по 12 лютого 2016 року. Програма тижня була насиченою і різноманітною. Головним принципом проведення тижня було залучення учнів усіх класів і паралелей, незалежно від рівня знань іноземної мови, пропонуючи їм посильні завдання.

Розпочався тиждень з урочистої лінійки на тему «Англійська мова – мова міжнародного спілкування», під час якої учні 9 класу розповіли про роль іноземної мови у світі та її значення для сучасної людини. Вчитель англійської мови Жданова О.С. ознайомила учнів з планом проведення тижня.

Протягом тижня вчителі англійської мови організували виставку кращих учнівських зошитів та словників, проведено конкурс стіннівок «Мандруємо англомовними країнами» для учнів 7-11 класів. Стіннівки були представлені в фойє школи для перегляду учнями та батьками школи. Вчителі англійської мови Жданова О.С., Рева В.В. провели нестандартні відкриті уроки. Для учнів 5-6 класів проведений конкурс найкращих знавців англійської мови. Завершився тиждень виховним заходом для учнів 8-11 класів.

Результати тижня були оголошені на радіолінійці. Переможці нагороджені грамотами.

Предметний тиждень англійської мови проведений на достатньому методичному рівні, успішно, результативно, був задіяний творчий потенціал як учнів, так і вчителів. Залучаючи учнів до творчої роботи, вчителі іноземної мови забезпечили їх цікавим матеріалом країнознавчого та ігрового характеру. Вибір мовного матеріалу для кожного заходу визначався можливостями учнів, завдання розподілялися за ступенем складності. Всім дітям була надана можливість розділити радість успіху, самим брати участь у заходах, або підтримувати своїх однокласників.

/Files/images/IMGP4865.JPG

/Files/images/IMGP4874.JPG

/Files/images/IMGP4875.JPG

/Files/images/IMGP4894.JPG

/Files/images/IMGP4895.JPG

/Files/images/IMGP4897.JPG

Кiлькiсть переглядiв: 11

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.